مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 05:352021-03-29حوادث

انهدام باند سارقان خودرو در روانسر


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از انهدام باند 3 نفره سارقان و اوراقچیان خودرو در روانسر خبر داد و گفت: از آنها 4 دستگاه خودرو مسروقه وصدها قطعه خودرو کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی برفعالیت باند 3 نفره در امر سرقت خودرو و اوراق کردن آنها درداخل یک دامپروری در خارج از شهر روانسر موضوع در دستور کار ما مورین پلیس آگاهی استان و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

  وی افزود: ماموران پس از انجام کاراطلاعاتی و تعقیب و مراقبت و  اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سرقت خودرو شدند که پس از هماهنگی قضایی محل اوراق نمودن خودروها را مورد بازرسی قرار دادند.

سردار جاویدان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 4 دستگاه خودروی سرقتی، صدها قطعه خودرو شامل درب خودرو، گیربکس، لاستیک و رینگ، انواع آچار چرخ و.

کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های انجام مشخص گردید که سارقین پس از سرقت خودروها که عمدتا پژو پارس و در استان تهران بوده آنها را به شهرستان روانسر انتقال و در داخل مخفیگاه شناسایی شده اوراق می کردند.

وی با اشاره به دستگیری سردسته باند و تحویل به مرجع قضایی گفت: دستگیری سایر اعضای باند بصورت ویژه دردستورکارمامورین پلیس آگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان خودرو در روانسر

انهدام باند سارقان خودرو در روانسر