مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 14:052021-03-28ورزشي

بازدید استاندار یزد از جاده سلامت در حال ساخت مهریز


استاندار یزد از سومین جاده سلامت استان که در مسیر مهریز به روستای تاریخی منشاد در حال ساخت است، بازدید کرد.

- محمد علی طالبی استاندار یزد ساعتی قبل در بازدید از جاده سلامت مهریز که در حاشیه مسیر این شهر تا روستای گردشگری منشاد، گفت: مهریز یکی از کانون های پرورش دوچرخه سوار در استان است و به همت ورزشکاران دوچرخه سوار این شهرستان موفقیت خیلی خوبی برای استان رقم خورده است.

وی ایجاد جاده های سلامت یزد - تفت، کاریزلند و مهریز را پتانسیل های مناسبی برای بهره مندی از ظرفیت ها و استعدادهای خوب ورزشی در استان دانست.

الهه جورابی نایب رییس هیئت دوچرخه سواری استان هم در این مراسم گفت: جاده سلامت شهر مهریز در حاشیه مسیر این شهر به سمت روستای گردشگری منشاد در حال ایجاد است و امیدواریم از این طریق امنیت شهروندان و گردشگران در زمان پیاده روی و دوچرخه سواری تامین شود.

وی افزود: اجرای این طرح زمینه حفظ سلامت شهر و شهروندان را افزایش داده و از خشونت هایی که به دلیل تردد خودرو در باغشهر تاریخی مهریز ایجاد می شود، جلوگیری می کند.

نایب رییس هیئت دوچرخه سواری استان در پایان نیز اضافه کرد: این مسیر به طول 20 کیلومتر به همت استانداری و هیات دوچرخه سواری یزد، فرمانداری و راهداری و شرکت تعاونی وحدت دهیاران و بخشداری مهریز در حال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار یزد از جاده سلامت در حال ساخت مهریز

بازدید استاندار یزد از جاده سلامت در حال ساخت مهریز