مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 11:552021-03-28حوادث

تصادف آمبولانس حامل مادر باردار با تریلی در سه راه هسنیجه


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تصادف آمبولانس حامل مادر باردار با تریلی در جاده علویجه_سه راه هسنیجه خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه امدادگر 115 و مادر باردار فوت کردند.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تصادف آمبولانس حامل مادر باردار با تریلی در جاده علویجه_سه راه هسنیجه خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه امدادگر 115 و مادر باردار فوت کردند.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت 14و28 دقیقه امروز (دوشنبه_8 فروردین ماه) آمبولانس درمانگاه دهق با تریلی در جاده علویجه_سه راه هسنیجه دچار حادثه تصادف شدند.

وی از اعزام اورژانس، آمبولانس درمانگاه و آمبولانس هلال احمر به محل حادثه خبر داد و گفت: متاسفانه جواد باقریان امدادگر 42 ساله اورژانس در محل حادثه فوت کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در آمبولانسی که دچار سانحه تصادف شد مادر باردار 34ساله که 7ماهه باردار بود، مامای 32ساله و همراه بیمار 39ساله حضور داشتند.

وی از انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان گلدیس شاهین شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه مادر باردار در محل حادثه فوت کرده بود، ولی به خاطر جنینش به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه جنین نیز در بیمارستان فوت شده اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف آمبولانس حامل مادر باردار با تریلی در سه راه هسنیجه

تصادف آمبولانس حامل مادر باردار با تریلی در سه راه هسنیجه