مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 08:552021-03-28اقتصادي

قطار حومه ای اصفهان روی ریل اجرا قرار می گیرد


مجری کل طرح های زیربنایی استان اصفهان با اشاره به پیگیری وزیر راه و شهرسازی برای ایجاد شبکه قطار حومه ای اصفهان، گفت: بر اساس برنامه ریزی و مطالعات انجام شده، - ایسنا/اصفهان مجری کل طرح های زیربنایی استان اصفهان با اشاره به پیگیری وزیر راه و شهرسازی برای ایجاد شبکه قطار حومه ای اصفهان، گفت: بر اساس برنامه ریزی و مطالعات انجام شده، طی ماه های آینده قطار حومه ای اصفهان روی ریل اجرا قرار می گیرد.

علیرضا صلواتی با اشاره به جلسه پیگیری پروژه های عمرانی مرکز کشور با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: خوشبختانه جلسه خوبی برگزار شد که در آن موضوعات و پروژه های مهمی مورد پیگیری قرار گرفت که از آن جمله می توان به پروژه شبکه قطارهای حومه ای استان اصفهان، آزادراه اصفهان- شیراز و .

اشاره کرد.

وی با اشاره به پروژه شبکه قطارهای حومه ای استان اصفهان، افزود: شبکه قطارهای حومه ای استان اصفهان از جمله پروژه های مهم استان و کشور به شمار می رود که شامل 5 خط می شود.

مجری کل طرح های زیربنایی استان اصفهان تصریح کرد: این پنج خط شامل قطار حومه ای اصفهان- بهارستان، اصفهان-شاهین شهر، اصفهان- نجف آباد، اصفهان- فولادشهر- زرین شهر و اصفهان- مجلسی بوده که در حال حاضر در فاز مطالعاتی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار حومه ای اصفهان روی ریل اجرا قرار می گیرد

قطار حومه ای اصفهان روی ریل اجرا قرار می گیرد