مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 07:252021-03-28پزشكي

45درصد تست های کرونادریافت شده اخیر در کهگیلویه و بویراحمد مثبت بوده است


رییس دانشگاه علوم پزشکیکهگیلویه و بویراحمد گفت: در تست اخیر دریافت شده از افراد مبتلا و مشکوک به کرونا 45درصد مثبت بوده است و ما وظیفه داریم شرایط را کنترل کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، پرویز یزدان پناه  در نشست ستاد مقابله با کرونا   اظهار کرد: وضعیت شهرستان گچساران  قرمز است و ما وظیفه داریم روند این بیماری را کند کنیم.

وی ادامه داد: در تست اخیر دریافت شده از افراد مبتلا و مشکوک به کرونا 45درصد مثبت بوده است و ما وظیفه داریم شرایط را کنترل کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ابراز کرد: وضعیت گچساران قرمز است ولی کمترین شیوع را دارد و این یک جای کار ایراد دارد و بیماریابی کم است و باید روند تست گیری  در این شهرستان 2 برابر شود.

یزدانپناه تصریح کرد: مردم و همه باید کمک کنند و اگر  این بیماری کنترل نشود در طی 2هفته آینده مرگ و میرهای فراوانی در استان خواهیم داشت.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه باید بیماریابی فعال باشد و پس از آن وارد قرنطینه شوند، عنوان کرد:هم اکنون شاهد روند افزایشی2 برابری  ابتلا به کرونا  نسبت به کشور هستیم و باید جدیت بیشتری در این خصوص به کار گرفته شود.

وی بیان کرد: وقتی گچساران قرمز شده است دیگر جای مماشات و تعارف نیست و باید محدودیت ها را کامل انجام داد و ازهرگونه تجمع و دروهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45درصد تست های کرونادریافت شده اخیر در کهگیلویه و بویراحمد مثبت بوده است

45درصد تست های کرونادریافت شده اخیر در کهگیلویه و بویراحمد مثبت بوده است