مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 07:202021-03-28پزشكي

نگرانی ها از گردش ویروس کرونا در کشور


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: قطعا در تمامی کشور و استان خراسان جنوبی ویروس کرونا گردش پیدا کرده که باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشیم.

- محمد دهقانی، امروز یکشنبه 8 فروردین در خصوص آمار مبتلایان به کرونای جهش یافته انگلیسی در استان گفت: تا شنبه 7 فروردین، آمار مبتلایان به کرونای جهش یافته انگلیسی به 37 مورد افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از این تعداد 37 مورد مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی، 25 مورد مربوط به شهرستان بیرجند، 6 مورد شهرستان طبس، 2 مورد شهرستان سربیشه، 2 مورد شهرستان فردوس و 2 مورد شهرستان قاین است.

مطمئنا افراد مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی استان بسیار بیشتر از این موارد است اما تعدادی که مورد شناسایی قرار گرفتند، این 37 مورد هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خاطرنشان کرد: قطعا در تمامی کشور و استان خراسان جنوبی این ویروس گردش پیدا کرده که باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشیم.

دهقانی ادامه داد: در همین راستا با توجه به اینکه در روزهای تعطیل عید سال 1400 هستیم و همچنین تقارن آن با روزهای 14 و 15 شعبان المعظم که یکی از رسوم مردم این خطه حضور در آرامستان ها و یاد کردن اموات و درگذشتگان است، مجددا از مردم درخواست می کنم در روز 14 شعبان یا روز برات از حضور در آرامستان ها جدا خودد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ها از گردش ویروس کرونا در کشور

نگرانی ها از گردش ویروس کرونا در کشور