مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 05:152021-03-28سياسي

3500 طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان اجرا شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: در سال 99، سه هزار و 564 طرح اشتغال زایی شهری و روستایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان به اجرا درآمد.

- سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: در سال 99، سه هزار و 564 طرح اشتغال زایی شهری و روستایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان به اجرا درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی کمیته امداد سمنان و به صورت ویدئوکنفرانس با بیان اینکه در سال 99، سه هزار و 564 طرح اشتغال زایی شهری و روستایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان به اجرا درآمده است، تاکید کرد: هدف از حمایت این طرح ها برای اجرا، توانمند سازی خانوار تحت پوشش است.

وی با بیان اینکه میزان اجرای طرح های اشتغال زایی بیش از تعهد کمیته امداد استان سمنان در سال 99 بوده است، تاکید کرد: در واقع باید گفت بر اساس آمارها 103 درصد از تعهد اجرای طرح های اشتغال زایی در سطح استان طی سال 99 محقق شد که این روند در سال 1400 نیز پیگیری خواهد شد.

نظارت بر طرح های اشتغال مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه طرح های اشتغال سال 99 نسبت به سال قبل از آن 47 درصد افزایش یافت، گفت: در سال 98 میزان طرح های اشتغال استان و تعهد اشتغال در این زمینه نزدیک به ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان اجرا شد

3500 طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان اجرا شد