مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 16:302021-03-27سياسي

عمده مشکلات آبی سرپل ذهاب در دشت ذهاب، قلعه شاهین و یک دهستان است


عمده مشکلات آبی این شهرستان در دشت ذهاب، بخش قلعه شاهین و دهستان پشت تنگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نورالدین فرزادی پور بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستاهای بخش مرکزی و قلعه شاهین شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی بازدید از مشکلات تأمین آب مردم روستاهای بخش مرکزی و قلعه شاهین شهرستان سرپل ذهاب صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان سرپل ذهاب منابع تأمین آب مناسب و سراب های متعددی وجود دارد، افزود: با این وجود همواره مشکلاتی در این شهرستان به ویژه در دشت ذهاب، دهستان پشت تنگ و بخش قلعه شاهین در بحث فرسودگی و ناکارآمد بودن شبکه آبرسانی، خطوط انتقال و مخازن وجود داشته که سبب نارضایتی و گاهی اوقات انتقاد مردم شده است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: امیدواریم با لایروبی سراب قلعه شاهین و بهسازی شبکه های فرسوده و به کارگیری چاه های خصوصی جهت تأمین منابع آب در دشت ذهاب زمینه برطرف شدن مشکلات مردم فراهم شود.

وی با اشاره به اهمیت ارزش گذاری آب گفت: مدیریت بهینه مصرف آب و صرفه جویی در مصرف این نعمت الهی با نصب وسایل اندازه گیری امری ضروری است، زیرا که حتی در صورت فراهم بودن تعداد فراوان منابع آبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده مشکلات آبی سرپل ذهاب در دشت ذهاب، قلعه شاهین و یک دهستان است

عمده مشکلات آبی سرپل ذهاب در دشت ذهاب، قلعه شاهین و یک دهستان است