مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 10:352021-03-27دانش

تلاش پژوهشگران دانشگاه دامغان برای تبدیل ضایعات پسته به کربن


مهدی صرفی، رییس مرکز ارتباط با صنعت دانشگاه دامغان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در رابطه با معرفی مرکز ارتباط با صنعت دانشگاه دامغان گفت: - رییس مرکز ارتباط با صنعت دانشگاه دامغان گفت: دانشگاه دامغان با همکاری شرکت مایان شیمی مشغول تبدیل ضایعات پسته به کربن (ذغال) فعال است که ارزش افزوده قابل توجهی دارد.

مهدی صرفی، رییس مرکز ارتباط با صنعت دانشگاه دامغان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در رابطه با معرفی مرکز ارتباط با صنعت دانشگاه دامغان گفت: رسالت مرکز ارتباط با صنعت، این است که تولیدات علمی که در دانشگاه صورت می پذیرد را با صنعت، بازار و جامعه نزدیک کند و نتیجه این ارتباط، برای دانشگاه و صنعت ملموس خواهد بود.

صرفی با بیان اهداف تشکیل مرکز ارتباط با صنعت اظهار کرد: چند سالی است که دانشگاه های کشور به سمت ارتباط فعال با صنعت حرکت می کنند و در دانشگاه دامغان نیز از سال 1394، مرکز ارتباط با صنعت به صورت یک واحد جداگانه تعریف و این فرآیند شروع شده است.

رییس مرکز ارتباط با صنعت دانشگاه دامغان افزود: در چند سال اخیر حوزه پروژه ها و کار های این مرکز، از نظر مبلغ و تعداد رشد خوبی داشته و در حال حاضر، بیش از سی طرح را برای جامعه و صنعت انجام داده ایم که طیف متنوعی از تمام رشته ها را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش پژوهشگران دانشگاه دامغان برای تبدیل ضایعات پسته به کربن

تلاش پژوهشگران دانشگاه دامغان برای تبدیل ضایعات پسته به کربن