مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 08:202021-03-27فرهنگي

تماشاگر نمی توانست روی من مهر بزند/ هنرمندان نان مفت نمی خورند


موزه سینمای ایران همزمان با سالروز تولد عنایت بخشی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بخشی از گفتگوی منتشر نشده از این هنرمند را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، موزه سینمای ایران همزمان با زادروز عنایت بخشی گفتگویی دیده نشده از این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که در سال 1386 ضبط شده است را منتشر کرد.

در ابتدای این گفتگو که زنده یاد عزت الله انتظامی نیز حضور داشت، گفت: برخی بازیگران بودند که روز به روز در کارشان رشد کردند و خوب دیده شدند که یکی از آنها عنایت بخشی بود.

ما با این هنرمند در فیلم ستارخان ساخته زنده یاد علی حاتمی همکاری کردیم که بازی درخشانی داشت و بعد از آن در فیلم آقای هالو که بازی ماندگاری را ارائه داد.

در تئاتر و تلویزیون بازی های زیادی از او دیدیم.

بخشی از جمله بازیگرانی است که همیشه به کارش وفادار بوده است.

عنایت بخشی در ابتدای صحبت هایش با اشاره به اینکه در یکی از روستاهای طالقان به دنیا آمده است، گفت: در دوران نوجوانی علاقه به نمایش دادن در من بسیار وجود داشت تا آنجا که یکی از مشتاقان تعزیه بودم.

در مدرسه و دبیرستان همکلاسی هایم را دورهم جمع می کردم و نمایش (ابومسلم خراسانی) اجرا می کردیم که اسماعیل خلج و فریدون نوری در دبیرستان جزء بازیگران من برای اجرای نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشاگر نمی توانست روی من مهر بزند/ هنرمندان نان مفت نمی خورند

تماشاگر نمی توانست روی من مهر بزند/ هنرمندان نان مفت نمی خورند