مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 08:002021-03-27فرهنگي

رادیو فرهنگ در پی شادی و نشاط نوروزی است


رادیو فرهنگ در نوروز 1400، برنامه هایی با محوریت سبک زندگی و ریشه شناسی نوروز و آداب و رسوم نوروزی در شهرهای مختلف برای پخش در نظر گرفته است.

- رادیو فرهنگ در نوروز 1400، برنامه هایی با محوریت سبک زندگی و ریشه شناسی نوروز و آداب و رسوم نوروزی در شهرهای مختلف برای پخش در نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا حبیبی ـ مدیر شبکه رادیویی فرهنگ ـ با بیان اینکه راهبرد اصلی رادیو فرهنگ در نوروز 1400 ایجاد نشاط و امید است ، اظهار کرد: ایجاد بستری برای تبیین و ترویج آیین ها و هنرهای ایرانی و تاریخ تمدن ایران فرهنگی و اسلامی در این برهه از جمله راهبردهای رادیو فرهنگ در نوروز 1400 است و قصد داریم جلوه های بهار و نوروز را در این ایام برای مردم منتشر کنیم.

او با بیان اینکه 31 عنوان محتوا و برنامه ویژه برای نوروز طراحی شده است ، ادامه داد: در همین راستا برنامه هزاره ادب پارسی در قالب یک مستند روایی با اجرای بهروز رضوی از اول فروردین به مدت 15 شب به جایگاه نوروز در شعر و ادب فارسی می پردازد.

همچنین نغمه های بهاری با موضوع پخش نغمه های دلنشین نوروزی و بهاری و برنامه بهار جانان با موضوع تحول در انسان ها با شروع سال جدید از دیگر برنامه های رادیو فرهنگ در نوروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو فرهنگ در پی شادی و نشاط نوروزی است

رادیو فرهنگ در پی شادی و نشاط نوروزی است