مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 05:052021-03-27ورزشي

بهبود جایگاه نفت در جدول، هدف اصلی ما است


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تلاش می کنیم بهترین بهره را از تعطیلات لیگ ببریم و هدف اصلی ما بهبود شرایط نفت در جدول لیگ است.

- داریوش یزدی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: در مدت دو سالی که از فضای لیگ برتر به دور بودم، از فوتبال فاصله نگرفتم و مرتبا تیم ها و لیگ های مختلف کشور را رصد می کردم، از روزی که همکاری خود را با نفت مسجدسلیمان آغاز کردم، توانستیم ارتباط از بادران و مهرداد پورابوالقاسم از صنعت نفت به تیم ما پیوستند و به دنبال جذب دو بازیکن دیگر نیز بودیم که البته در این بازار نقل وانتقالاتی که قیمت ها غیرواقعی است، کار بسیار سختی برای جذب یار جدید داشتیم اما خوشبختانه مسلم مجدمی و عماد میرجوان را نیز جذب کردیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با کمک مدیران، مجموعه باشگاه و بازیکنان بتوانیم نتایج خوبی را در نیم فصل دوم رقم بزنیم هر چند کار سختی است ولی نشدنی نیست، مهمترین مطلبی که برای ما وجود دارد خوشحالی مردم خون گرم مسجدسلیمان است.

یزدی در خصوص ضعف تیمش در فاز هجومی در بازی های نیم فصل اول، عنوان کرد: قطعا ما مترصد فرصت برای کار بیشتر با تیم بودیم، با توجه به فشردگی لیگ، از روزی که من مسوولیت و مربیگری این باشگاه را به عهده گرفتم، هیچگاه فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود جایگاه نفت در جدول، هدف اصلی ما است

بهبود جایگاه نفت در جدول، هدف اصلی ما است