مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 04:302021-03-27بين الملل

پرسش سه عضو کنگره آمریکا از بلینکن درباره آزادی دارایی های ایران در کره جنوبی


سه عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای از وزیر امور خارجه این کشور خواستند تا در مورد نقش ایالات متحده در مورد احتمال آزادسازی پول بلوکه شده ایران در کره جنوبی توضیح بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ان پی آر، سه عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای از آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور خواستند تا در مورد نقش ایالات متحده در مورد احتمال آزادسازی یک میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران در کره جنوبی بود، توضیح دهد.

برایان استایل، جیم بنکس و گرگ استوب، سه نماینده جمهوری خواه ایالت های ویسکانسین، ایندیانا، و فلوریدا، با اشاره به توقیف یک کشتی کره جنوبی از سوی ایران خواستار توضیح وزیر خارجه در مورد نقش دولت بایدن در مورد احتمال آزادی سازی یک میلیارد دلار پول درخواستی ایران شدند.

این نامه با اشاره به اینکه آنتونی بیلنکن پیش از این، گزارش ها را رد کرده، آورده است که محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، یک روز بعد در توییتی عنوان کرده که یک میلیارد دلار مذکور از طریق کانال مبادله اقلام انسان دوستانه سوییس استفاده شده است.

پیش از این حسین تنهایی، رییس اتاق بازرگانی ایران، روز جمعه، هشتم اسفند، در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازها در خصوص آزادی یک میلیارد دلار از دارایی ایران در کره جنوبی گفته بود: قرار است تا یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسش سه عضو کنگره آمریکا از بلینکن درباره آزادی دارایی های ایران در کره جنوبی

پرسش سه عضو کنگره آمریکا از بلینکن درباره آزادی دارایی های ایران در کره جنوبی