مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 10:302021-03-26فرهنگي

زندگی یک پرستار نوجوان در حلب سوریه مستند شد


آخرین ساخته رضا فرهمند پس از چهار ماه فیلمبرداری در حلب سوریه به پایان رسید و آماده نمایش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی فیلم، تصویربرداری فیلم در همسایگی ماه به کارگردانی رضا فرهمند پس از چهار ماه در حلب سوریه به پایان رسیده و آماده نمایش د.

در همسایگی ماه مستندی بلند به کارگردانی رضا فرهمند و تهیه کنندگی مرتضی شعبانی است که سعی دارد با نگاهی عمیق در زندگی روزمره یک خانواده جنگ زده در بیمارستان حلب، به روزنه های امید در ذهن یک دختر نوجوان پرستار به نام جولی بپردازد.

فرهمند درباره آخرین اثر خود گفت: در همسایگی ماه، تقریباً اولین پروژه ای بود که در طول این سال ها زمان بسیار زیادی را نسبت به پروژه های دیگر برایش صرف کردم؛ مهمترین دلیلش این بود که دوربین به شدت در تلاش بود تا مخاطب را به لایه های درونی زندگی این خانواده وارد کند؛ لایه هایی که ورود به آن نیاز به ایجاد اعتماد دو جانبه میان دوربین و خانواده بود.

وی درباره اینکه چرا سراغ این سوژه رفته، بیان کرد: موضوع آینده و خانه، یکی از موضوعاتی است که اساساً فضای ذهنی بسیار مشترکی در مردم مختلف دنیا دارد؛ این موضوع در بستر جنگ اتفاقی است که بخش زیادی از خاورمیانه درگیر آن است و از سویی دیگر زندگی این دو دختر و مادرشان در این بیمارستان، آن هم به مدت 9 سال اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی یک پرستار نوجوان در حلب سوریه مستند شد

زندگی یک پرستار نوجوان در حلب سوریه مستند شد