مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 09:352021-03-26سياسي

دانشگاه کردستان و جریان سمی قبیله گرایی


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سجاد مرتضی پور؛ در مقدمه لازم به ذکر است نگارنده این یادداشت، خود کرد است؛ پس به شکل مضاعف جایی برای سوء برداشت ها و تعصبات کور قومیتی وجود ندارد.

- در سفر آقای قالیباف به استان کردستان و حضور ایشان در دانشگاه کردستان، درباره وجود یک جریان قلیل اما سمی و پیش رونده قومیت گرایی در استان که در سالیان اخیر به جد فعال است، هشدار و بیم داده شد اما هنوز پیگیری ای صورت نگرفته است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، سجاد مرتضی پور؛ در مقدمه لازم به ذکر است نگارنده این یادداشت، خود کرد است؛ پس به شکل مضاعف جایی برای سوء برداشت ها و تعصبات کور قومیتی وجود ندارد.

هفته پیش بود که در سفر آقای قالیباف به استان کردستان و حضور ایشان در دانشگاه کردستان، درباره وجود یک جریان قلیل اما سمی و پیش رونده قومیت گرایی در استان که در سالیان اخیر به جد فعال است، هشدار و بیم دادم؛ جریانی که حتی برخی مسئولین استانی و بومی در سطوح و مجموعه های مختلف در خدمت آن هستند و عمدتا با تحریک احساسات و هیجانات قومیتی قصد عوام فریبی و مردم سواری دارند و عمده افراد و مجموعه ها (اعم از اغلب نیروهای خدوم و متعهد) به دلیل عدم فهم صحیح از ماهیت و ابعاد موضوع، نسبت به این جریان و ظهورات آن، حساسیت و توجه لازم را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کردستان و جریان سمی قبیله گرایی

دانشگاه کردستان و جریان سمی قبیله گرایی