مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 09:252021-03-26سياسي

مشکلات اندیکا معضل ملی نیستند/ مشکلات آبداران پیگیری و حل شود


مشکلات اندیکا معضل ملی نیستند بلکه مربوط به مدیریت های داخلی هستند و رفع این مشکلات نیازمند بودجه آن چنانی نیست و حتی می توان از نهادهای حمایتی کمک گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی پیش از ظهر امروز ضمن سفر به شهرستان اندیکا و در جلسه شورای برنامه ریزی این شهرستان، نخست به وضعیت کرونایی خوزستان اشاره کرد و گفت: شهرستان های ایذه و بهبهان وضعیت قرمز کرونایی در استان اضافه شدند و از عموم مردم درخواست می شود که بیشتر از گذشته مراقب باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی، برگزاری مراسم های مختلف در این استان را یکی از معضلات خوزستان در این ایام دانست و افزود: برگزاری مراسم در عشایر فرهنگ خوبی است ولی در این ایام نباید از این صفات حسنه بهره مند شد.

استاندار خوزستان تأکید کرد: اکنون فرهنگ مبتلا شده اند و به عنوان یک فرد ناقل، 10 تا 15 نفر را مبتلا می کنند.

وی در ادامه به مشکلات اندیکا اشاره و بیان کرد: خوزستان مشکلات و توسعه نیافتگی های بسیاری دارد و شهرستان اندیکا نیز در این میان اوضاع بدتری را نسبت به دیگر شهرستان ها داراست از جمله آب، برق، کشاورزی، بیمارستان و راه ندارد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه برخی روستاها تنها به خاطر یک هزار و 300 متر لوله از نعمت آب رسانی محروم شدند، عنوان کرد: مشکلات شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اندیکا معضل ملی نیستند/ مشکلات آبداران پیگیری و حل شود

مشکلات اندیکا معضل ملی نیستند/ مشکلات آبداران پیگیری و حل شود