مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 03:352021-03-26سياسي

200 دانشجومعلم خراسان جنوبی در طرح «جهاد آموزش» در ایام نوروز شرکت می کنند


جواد چوپان، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیرجند در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از برگزاری اردوی جهادی با عنوان جهاد آموزش در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: - 200 دانشجومعلم خراسان جنوبی در طرح جهاد آموزش در ایام نوروز شرکت می کنند مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیرجند از برگزاری اردوی جهادی با عنوان جهاد آموزش در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این دوره قرار است حدود 200 دانشجومعلم در نقاط محرم استان خدمت رسانی کنند.

جواد چوپان، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیرجند در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از برگزاری اردوی جهادی با عنوان جهاد آموزش در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: در این دوره قرار است حدود 200 دانشجومعلم در نقاط محرم استان خدمت رسانی کنند.

چوپان بیان کرد: این دوره اردو های جهادی در ادامه طرح جهاد آموزش است که از تابستان امسال و با هدف خدمت رسانی به دانش آموزانی که به دلیل شیوع کرونا از تحصیل بازمانده اند، شروع شد.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیرجند گفت: دوره آموزشی دانشجومعلمان برای حضور در کلاس درس دانش آموزان محروم از 24 اسفند آغاز شده و قرار است حدود 1200 نفر از دانش آموزان را در این دوره تحت پوشش قرار ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 دانشجومعلم خراسان جنوبی در طرح «جهاد آموزش» در ایام نوروز شرکت می کنند

200 دانشجومعلم خراسان جنوبی در طرح «جهاد آموزش» در ایام نوروز شرکت می کنند