مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 12:452021-03-25سياسي

سازمان اوقاف پشتیبان تولید مبتنی بر دانش بومی خواهد بود


حجت الاسلام خاموشی در پیامی سازمان اوقاف را در سال جدید با تمام امکانات و ظرفیت، پشتیبان و حامی تولید مبتنی بر دانش بومی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی ظرفیت موقوفات و بقاع متبرکه را برای تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها بسیار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد که سازمان اوقاف همچون دو سال اخیر در سال جدید نیز با تمام امکانات و ظرفیت خود پشتیبان و حامی تولید مبتنی بر دانش بومی خواهد بود.

در متن این پیام آمده است: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال پی در پی در عید نوروز کلیدواژه تولید را در نامگذاری سال ها تکرار می کنند حکمتی دارد که باید به درستی برای مسئولان و مردم تبیین و موشکافی شود.

این دغدغه مندی و تاکید چندباره معظم له برای رونق گرفتن تولید نشان می دهد که وضعیت تولید در کشور علی رغم همه تلاش هایی که انجام شده هنوز تا حد مطلوب فاصله دارد و استقلال و پیشرفت ایران اسلامی از رونق گرفتن تولید داخلی میسر خواهد شد.

امروز باید نیازهای کشور را در داخل تأمین کنیم و این مهم با تخصیص سرمایه در بخش تولید میسر خواهد شد، در این راستا در سال جدید نیز سازمان اوقاف از تمام ظرفیت خود برای تولید دانش بومی استفاده خواهد کرد چرا که این دانش بومی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اوقاف پشتیبان تولید مبتنی بر دانش بومی خواهد بود

سازمان اوقاف پشتیبان تولید مبتنی بر دانش بومی خواهد بود