مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 09:152021-03-25سياسي

ته سیگار روشن عامل اصلی ایجاد حریق در فضاهای سبز کاشان


سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان گفت: ته سیگار روشن عامل اصلی ایجاد حریق در فضاهای سبز کاشان در روزهای اخیر بوده است.

- روح الله فدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه بی احتیاطی هر کدام از ما انسان ها می تواند پیامدهای ناگواری برای طبیعت و محیط اطراف ما به همراه داشته باشد، اظهار داشت: این گونه بی احتیاطی ها در فضاهای سبز شهری و خارج شهری سریع تر و پرقدرت تر خود را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین عوامل حریق فضاهای سبز شهری کاشان ته سیگارهای روشن است، بیان داشت: متأسفانه برخی از هموطنان بعد از استعمال دخانیات و به هنگام تردد، ته سیگار روشن خود را به داخل فضای سبز می اندازند که این موضوع باعث آتش سوزی هایی در روزهای اخیر شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان با اشاره به آتش گرفتن سه درخت در بلوار کشاورز کاشان در شامگاه چهارشنبه تصریح کرد: این درختان بسیار حساس هستند و با کوچک ترین عامل احتراقی به سرعت آتش می گیرند احتمال می دهیم که سیگار روشن پرتاب شده در کنار این درختان به مرور زمان عامل آتش گرفتن این درختان شده است.

فدایی با بیان اینکه از شهروندان و هموطنان عزیز می خواهیم به هیچ عنوان ته سیگار روشن خود را به خصوص در مواقع رانندگی به بیرون از اتومبیل به ویژه فضای سبز پرتاب نکنند، افزود: هرگونه بی احت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ته سیگار روشن عامل اصلی ایجاد حریق در فضاهای سبز کاشان

ته سیگار روشن عامل اصلی ایجاد حریق در فضاهای سبز کاشان