مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 06:352021-03-25سياسي

اقدام جهادی خادمان شهدای اصفهان در سی سخت


مسئول سازمان اردویی،گردشگری و راهیان نور سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت:در استان اصفهان نیز خادمان شهدا و گروه های جهادی نیز در راستای مقابله با کرونادر طول یک سال گذشته دست به کار شده اند و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

- مسئول سازمان اردویی،گردشگری و راهیان نور سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت:در استان اصفهان نیز خادمان شهدا و گروه های جهادی نیز در راستای مقابله با کرونادر طول یک سال گذشته دست به کار شده اند و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عباس محمدی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور فعلا متوقف شده است بیان کرد: خادمین شهدا استان اصفهان به طور خودجوش در قالب اردوی جهادی و راهیان هم دلی درمنطقه سی سخت به میدان آمده اند و در راستای بازسازی این منطقه پیشگام شده اند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: در استان اصفهان نیز خادمان شهدا و گروه های جهادی نیز در راستای مقابله با کرونا در طول یک سال گذشته دست به کار شده اند و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

محمدی با تأکید بر اینکه اصفهانی ها روحی بلند و عاشق خدمت هستند، گفت: افراد بسیاری چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی درخواست حضور داوطلبانه برای خدمت به مردم می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جهادی خادمان شهدای اصفهان در سی سخت

اقدام جهادی خادمان شهدای اصفهان در سی سخت