مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 06:202021-03-25فرهنگي

حضورم در سینما مدیون کیارستمی است/ تلاش برای کمک به جوان ها


همایون ارشادی از بازیگران سینما در تازه ترین نشست های تاریخ شفاهی موزه سینما از احساس دین خود به مرحوم عباس کیارستمی برای ورودش به عرصه بازیگری سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، همایون ارشادی در تازه ترین نشست های تاریخ شفاهی موزه سینما با بیان اینکه از کودکی با سینما آشنا بوده است، گفت: در کودکی آبادان زندگی می کردم.

همانطور که می دانید شرکت نفت آبادان در آن سال ها سینمایی داشت که از مجهزترین سینماهای ایران بود و بیشتر در آن فیلم های مصری نمایش داده می شد اما یک شانس هم داشتیم که به خاطر سینما تاج آبادان فیلم هایی به زبان اصلی هم نمایش داده می شد و با توجه به اینکه در آن زمان تفریح زیادی نداشتیم بیشتر به سینما می رفتیم.

یادم می آید که جمعه صبح ها هر هفته برای دیدن فیلم ها به سینما می رفتیم بدین ترتیب از کودکی با سینما آشنا بودم.

از شاهد ازدواج بودن تا بازیگر سینما شدن! وی ادامه داد: اوج آشنایی من با سینما در دوران دانشجویی ام در ایتالیا اتفاق افتاد در زمان انقلاب فرهنگی فرانسه که فیلم ها بیشتر فرهنگی- سیاسی بود و ما اغلب هفته ای سه چهار بار برای دیدن فیلم ها به سینما می رفتیم و حُسن سینمارفتن ما در آن زمان ها این بود که بعد از سینما درباره فیلم ها بحث می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضورم در سینما مدیون کیارستمی است/ تلاش برای کمک به جوان ها

حضورم در سینما مدیون کیارستمی است/ تلاش برای کمک به جوان ها