مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 03:402021-03-25پزشكي

شاهد ماسک زدن نادرست هستیم/ بهداشت دست مکمل بهداشت تنفسی است


یک پزشک بخش کرونا، به آخرین یافته های سازمان بهداشت جهانی مبنی بر روش های پیشگیری از کرونا اشاره کرد و ادامه داد: هر فرد بالای دو سال هنگام خروج از خانه باید ماسک بزند تا بهداشت تنفسی داشته باشد.

- ایسنا/گیلان یک پزشک بخش کرونا، به آخرین یافته های سازمان بهداشت جهانی مبنی بر روش های پیشگیری از کرونا اشاره کرد و ادامه داد: هر فرد بالای دو سال هنگام خروج از خانه باید ماسک بزند تا بهداشت تنفسی داشته باشد.

دکتر مرتضی فلاح کرکان در گفت وگو با ایسنا، خطر ابتلا به کرونا را برای گروه خاصی از افراد بالاتر دانست و اظهار کرد: مطالعات انجام شده نشان می دهد که از هر 10 نفر فوت شده کرونایی، هشت نفر بالای 65 سال سن دارند لذا سن بالا یکی از پارامترهای مهم ابتلا برای افراد در معرض خطر است.

وی با بیان اینکه برخی از بیماری های زمینه ای در افزایش خطر ابتلا به کرونا اثرگذار است، تصریح کرد: افرادی که دچار بیماری سرطان هستند و شیمی درمانی و رادیوتراپی می شوند، با ضعف سیستم ایمنی مواجه هستند و لذا بیماری های عفونی و ویروس ها خیلی سریع بر آنان اثرگذار خواهد بود.

این متخصص اورولوژی، بیماری های مزمن کلیوی به ویژه در مرحله دیالیز و بیماری های مزمن انسداد ریوی را از دیگر پارامترهای افزایش شانس ابتلا به حالت شدید کرونا دانست و عنوان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد ماسک زدن نادرست هستیم/ بهداشت دست مکمل بهداشت تنفسی است

شاهد ماسک زدن نادرست هستیم/ بهداشت دست مکمل بهداشت تنفسی است