مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 03:202021-03-24سياسي

استقرار تیم غربال گری کرونا در مرز سیرانبند بانه


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از آمادگی این جمعیت برای استقرار تیم غربالگری کرونا در مرز رسمی سیرانبند بانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیام جلالی روز پنج شنبه در دیدار با نماینده مردم بانه در مجلس شورای اسلامی از آمادگی جمعیت هلال احمر استان برای راه اندازی ایستگاه غربال گری در مرز سیرانبند خبر داد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با بکارگیری همه امکانات خود آماده خدمت رسانی به مردم در این نقطه مرزی است و با توجه به رسمی شدن مرز سیرانبند بانه و تردد اتباع خارجی در این مرز نیاز است که از لحاظ شیوع ویروس کرونا در این منطقه هم غربالگری صورت گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اعلام کرد: از ابتدای طرح غربال گری مرزی در شهرستان مریوان بیش از 900 نفر توسط امدادگران هلال احمر غربال گری شده اند و ما آمادگی این را داریم که با تمام توان این طرح را در مرزهای دیگر استان گسترش دهیم.

بهزاد رحیمی نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: هلال احمر همواره نشان داده است که در کنار مردم بوده و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی افزود: در صورت باز شدن مرز و تردد مسافرین از ارائه خدمات غربال گری هلال احمر در مرز سیرانبند بانه برای کمک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار تیم غربال گری کرونا در مرز سیرانبند بانه

استقرار تیم غربال گری کرونا در مرز سیرانبند بانه