مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 15:552021-03-24سياسي

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر ایران به ادعای آمریکا درباره آتش بس در یمن


دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، با انتشار توییتی به ادعای آمریکایی ها در حمایت از آتش بس در یمن، واکنش نشان داد.

- دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، با انتشار توییتی به ادعای آمریکایی ها در حمایت از آتش بس در یمن، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، علی باقری کنی - دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و معاون امور بین الملل قوه قضاییه - با انتشار پیامی در توییتر در خصوص ادعای حمایت آمریکا از آتش بس در یمن، نوشت: ‏ آمریکایی ها برای این که اثبات کنند حمایت از آتش بس در ‎یمن فقط ترفندی برای نجات جلاد از باتلاق یمن نیست، آزادی دسترسی قربانیان تجاوز سعودی در یمن به غذا، دارو و تجهیزات پزشکی را فراهم کنند تا کودکان و زنان و مردان بی پناه یمنی بیش از این از گرسنگی و بی دارویی جان ندهند.

بر اساس گزارش ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، عربستان سعودی از ششم فروردین 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با حمایت و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده و خانمان براندازی را علیه ملت یمن آغاز کرد تا به اهداف و زیادی خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به شهادت هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان و ویرانی این کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر ایران به ادعای آمریکا درباره آتش بس در یمن

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر ایران به ادعای آمریکا درباره آتش بس در یمن