مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 13:252021-03-24اقتصادي

جلوگیری از قاچاق، کمک به تولید و اشتغال داخلی است


هر چه در کاهش قاچاق کالا و کنترل گلوگاه ها همت کنیم حتما به تولیدات داخلی کمک کرده ایم.

- ایسنا/کرمان فرمانده نیروی انتظامی گفت: هر چه در کاهش قاچاق کالا و کنترل گلوگاه ها همت کنیم حتما به تولیدات داخلی کمک کرده ایم.

سردار حسین اشتری امروز چهارم فروردین ماه در نشست قرارگاه امام علی (علیه السلام) پلیس کرمان اظهار کرد: بنا بر گزارشاتی که در این جلسه ارائه شد، استان کرمان در بسیار ازی زمینه ها دارای رتبه اول است و به سبب گستردگی جغرافیایی با مسائل خاصی به سبب همسایگی با استان های همجوار کشورهای نیمه شرقی کشور درگیر است و حوادث ناشی از بی ثباتی این مناطق به سمت این استان نیز سرازیر می شود.

وی گفت: در این رابطه موضوعات زیادی باید در استان های کرمان و سیستان و بلوچستان مورد توجه قرار گیرد که مهم ترین آنها برابر فرمایش رهبری عزیز پشتیبانی و رفع موانع به منظور ایجاد زمینه های کار و اشتغال در این مناطق است که هر چه در کاهش قاچاق کالا و کنترل گلوگاه های استان همت کنیم حتما به تولیدات داخلی کمک کرده ایم و در مرحله بعد اگر امنیت را نیز کامل استقرار دهیم محیط برای سرمایه گذاری مناسب می شود.

اشتری تصریح کرد: کرمان از نظر معادن، ذخایر و شرکت های تولیدی نیز از استان های برتر است و می تواند نقش بسیار خوبی در حوزه تولید و جهش تولید داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از قاچاق، کمک به تولید و اشتغال داخلی است

جلوگیری از قاچاق، کمک به تولید و اشتغال داخلی است