مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 09:152021-03-24سياسي

طرح های اشتغال زایی کمیته امداد در استان سمنان 47 درصد رشد داشت


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه طی سال گذشته بالغ بر سه هزار و 500 طرح اشتغال زایی در استان به اجرا درآمده است، گفت: این طرح ها 47 درصد به نسبت سنوات قبل رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد ظهر چهارشنبه در بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از شرکت فعال درزمینهٔ مالی و مالیاتی سمنان در راستای طرح خودکفایی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ضمن بیان اینکه سال گذشته سه هزار و 564 مورد طرح اشتغال زایی در استان سمنان به اجرا درآمده است، ابراز داشت: 103 درصد طرح های اشتغال زایی تحقق یافته که این رقم به نسبت سال 98 به میزان 47 درصد رشد را نشان می دهد.

وی از رشد 43 درصدی اعتبارات طرح های اشتغال زایی در استان سمنان نیز خبر داد و گفت: 56 درصد طرح های اشتغال به اجرا درآمده روستایی و 44 درصد دیگر شهری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه هفت هزار و 688 طرح اشتغال نیز تحت نظارت این نهاد قرار دارد، ابراز داشت: طی یک سال گذشته برای بهبود اوضاع کسب وکار مددجویان کمیته امداد چهار هزار و 509 مشاوره شغلی ارائه شده است.

مسعودیان راد بابیان اینکه امروز کارآفرینی مددجویان استان سمنان در وضعیت مناسبی قرار داشته و درآمد مطلوبی دارند، تصریح کرد: با توجه به اینکه این شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اشتغال زایی کمیته امداد در استان سمنان 47 درصد رشد داشت

طرح های اشتغال زایی کمیته امداد در استان سمنان 47 درصد رشد داشت