مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 09:102021-03-24سياسي

مشاور الکاظمی: موعد برگزاری انتخابات عراق نهایی است


مشاور نخست وزیر عراق در امور انتخابات اعلام کرد که زمان تعیین شده برای برگزاری انتخابات نهایی است و هر گونه تاخیری در انتخابات، بسیار دشوار است.

- مشاور نخست وزیر عراق در امور انتخابات اعلام کرد که زمان تعیین شده برای برگزاری انتخابات نهایی است و هر گونه تاخیری در انتخابات، بسیار دشوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین الهنداوی، مشاور نخست وزیر عراق در امور انتخابات در مصاحبه با ان آرتی اعلام کرد که لغو راگیری غیر عمومی در گرو تصمیم کمیساریای انتخابات است و کمیساریا این موضوع را به خوبی بررسی کرده است.

الهنداوی عنوان داشت که زمان تعیین شده جهت برگزاری انتخابات، نهایی است و از تمامی رای دهندگان خواسته می شود تا کارت هوشمند انتخابات را جهت مشارکت در رای گیری داشته باشند.

وی افزود: هرگونه تاخیری بسیار دشواراست چراکه گروه های سیاسی نامزدهایی را معرفی کرده اند و ائتلاف ها شروع به ثبت نام کرده اند، درمورد رده سنی نامزدها نیز این رده سنی تعیین شده است به همین دلیل هرگونه تغییری باعث چالش در تمام روند انتخابات می شود.

وی ادامه داد: اقدامات در تمامی عرصه ها در حال انجام است و موعدهای تعیین شده در حال اتمام است، زمانی که تاخری یکم تا پنجم را به عنوان موعد ثبت نام ائتلاف ها و تاریخ چهارم تا هفدهم را به عنوان موعد ثبت نام نامزدها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور الکاظمی: موعد برگزاری انتخابات عراق نهایی است

مشاور الکاظمی: موعد برگزاری انتخابات عراق نهایی است