مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 06:102021-03-24سياسي

واردات بی رویه نفس تولید را تنگ کرد/غفلت از تولید در سایه برجام


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با بیان اینکه واردات بی رویه به تولید آسیب زده است، گفت: متأسفانه توجه بیش از اندازه به برجام در سال های اخیر مسئولان را از تولید داخلی غافل کرد.

- حسین خسروی اسفزار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از حدود 11 پیش نامگذاری سال ها را با محوریت موضوعات اقتصادی انجام دادند که در حقیقت سیاست گذاری کلان نظام برای آن سال است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به نظر من موانع تولید در کل کشور یکسان است ولی ممکن است در استان های مختلف شدت و ضعف داشته باشد که باید به صورت دقیق احصاء شود.

مانع گذر از هفتاد خوان مجوزها خسروی اسفزار با بیان اینکه به عنوان مثال موضوع گرفتن مجوزها برای فرایند تولید و سختی های در مسیر آن یکی از موانع تولید است، ادامه داد: در حال حاضر یک تولیدکننده برای گرفتن مجوز نه از هفت خوان که از هفتاد خوان باید بگذرد.

وی افزود: یکی از تولیدکننده ها به من گفت که برای گرفتن مجوز آب مجموعه تولیدی اش یک سال در انتظار بوده که این روند باید اصلاح شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در چند سال گذشته در حوزه اقتصادی متأسفانه مسئولان اجرایی ما همه همت خود را معطوف به برجام کردند که این موضوع باعث غفلت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات بی رویه نفس تولید را تنگ کرد/غفلت از تولید در سایه برجام

واردات بی رویه نفس تولید را تنگ کرد/غفلت از تولید در سایه برجام