مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 09:252021-03-23اقتصادي

کسری 18 میلیون مترمکعبی آب در پشت سدهای زنجان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته کسری 18 میلیون مترمکعبی آب در پشت سدهای زنجان وجود دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته کسری 18 میلیون مترمکعبی آب در پشت سدهای زنجان وجود دارد.

اسماعیل افشاری ظهر امروز (3 فروردین ماه) در جلسه ستاد بحران استان زنجان، با اشاره به وضعیت سدهای استان، اظهار کرد: در حال حاضر حجم آب موجود در مخازن سدهای در دست بهره برداری استان بیش از 269 میلیون مترمکعب است و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته حجم آب موجود در پشت مخازن، 279.

9 میلیون مترمکعب بود.

وی با اشاره به کسری 18 میلیون متر مکعبی آب در پشت سدهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر 88 میلیون مترمکعب حجم خالی پشت سدهای استان است که اگر در رزوهای آتی بارندگی و روان آب های خوبی ایجاد شود، این سدها آمادگی پذیرش و ذخیره سازی را دارد.

این مسئول با اشاره به دوم فروردین روز جهانی آب، ادامه داد: روز جهانی آب به ما یادآوری می کند که هر یک از ما وظیفه داریم، بیشتر از مردمان سرزمین هایی که آب های فراوان دارند، به حفظ و صیانت آب حساس باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری 18 میلیون مترمکعبی آب در پشت سدهای زنجان

کسری 18 میلیون مترمکعبی آب در پشت سدهای زنجان