مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 06:252021-03-23سياسي

شیرینی آزادی به کام 47 زندانی زنجانی


مدیرکل امور زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: با کمک خیران 47 زندانی جرائم غیرعمد و مالی زندان های استان قبل از تحویل سال جدید آزاد شدند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور زندان ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: با کمک خیران 47 زندانی جرائم غیرعمد و مالی زندان های استان قبل از تحویل سال جدید آزاد شدند.

محمد جوادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با کمک خیران، 47 زندانی جرائم غیرعمد و مالی زندان های استان زنجان قبل از تحویل سال با دستان پرسخاوت خیرین از زندان آزاد شدند تا لحظه تحویل سال را در کنار خانواده خود سپری کنند.

وی با اشاره به شرایط سخت معیشت و اقتصاد جامعه، افزود: در چنین شرایطی با زندانی شدن سرپرست یک خانواده، اعضای این خانواده قطعا با آسیب های اقتصادی، معیشتی و اجتماعی به مراتب سخت تری مواجه خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: راه اندازی پویش زنجان همدل به عنوان یک حرکت ابتکاری در سطح کشور می تواند از چندین جهت آثار مثبت داشته باشد که یکی از مهم ترین آن ها، آزادی افراد نیازمند در ساعات پایانی سال و خوشحالی خانواده های آنان است.

جوادی تصریح کرد: مردم زنجان با این حرکت خداپسندانه نشان دادند که در انجام امور خیر همیشه در اوج قرار دارند و با وجود شرایط نامساعد اقتصادی، در کمک به هم نوعان خود لحظه ای درنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرینی آزادی به کام 47 زندانی زنجانی

شیرینی آزادی به کام 47 زندانی زنجانی