مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 05:302021-03-23حوادث

خرداد 99؛ کلِ لواسون، واسه ماس!


سه خبر در خرداد 1399 افکار عمومی را در داخل و خارج تکان داد.

قتل جرج فلوید زیر زانوی پلیس امریکا و در ایران هم داس پدر بر گلوی دختر نوجوان و البته فساد معتمد رییس سابق دستگاه قضا که به جای ساخت و ساز تاخت و تاز می کرد! - سه خبر در خرداد 1399 افکار عمومی را در داخل و خارج تکان داد.

قتل جرج فلوید زیر زانوی پلیس امریکا و در ایران هم داس پدر بر گلوی دختر نوجوان و البته فساد معتمد رییس سابق دستگاه قضا که به جای ساخت و ساز تاخت و تاز می کرد! عصر ایران؛ مهرداد خدیر- در روزهای تعطیلات نوروز و در مرور مهم ترین رخدادهای سال کهنه (1399 خورشیدی) بهتر آن است که بر خبرهای شیرین تأمل کنیم و اخبار بد را به باد بسپاریم اما اگر قرار بر مرور باشد نمی توان خبرها را به تلخ و شیرین دسته بندی کرد و چاره ای نیست جز این که سنجه (معیار)، جنبه خبرسازی و توجه افکار عمومی و در برخی موارد، تکان دهنده و شوک آور بودن برخی از آنها باشد.

با این نگاه مهم ترین اتفاق خرداد 1399 نه انتخاب محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس به مثابه سکویی برای ریاست جمهوری برای 1400 و به لطف غیبت اکثریت رأی دهندگان و رد صلاحیت های شورای نگهبان است و نه حتی صدور حکم اعدام برای زن و شوهری به نام وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی به خاطر احتکار 6700 دستگاه خودرو و کوهی از طلا و در خارج از ایران و در ایالات متحده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرداد 99؛ کلِ لواسون، واسه ماس!

خرداد 99؛ کلِ لواسون، واسه ماس!