مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 04:202021-03-23سياسي

افزایش دو برابری بیماران کرونا در بیمارستان مسیح


بیماران مبتلا به کرونا ورودی به بیمارستان مسیح دانشوری در 24 ساعت گذشته افزایش دو برابری داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر علی اکبر ولایتی در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما، افزود: بیمارستان های مسیح دانشوری با تمام ظرفیت آمادگی مقابله با کرونا را دارد و کل تخت های بیمارستان به جز 50 تخت برای بیماران مصدوم و اچ آی وی بقیه 150 تخت در اختیار بیماران کرونا دارد.

در حقیقت تعداد تخت ها با شرایط بیماران منعطف تعریف شده است و تاکنون نبوده که بیمار مبتلا به کرونا نیازمند تخت باشد و ما نداشته باشیم.

وی ادامه داد: بیمارستان مسیح دانشوری بیمارستان ارجاعی است و بیماران بدحال از سایر مراکز به این مرکز درمانی ارجاع می شوند.

آقای دکتر ولایتی با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر بیماران در بیمارستان مسیح دانشوری کمتر از معمول است ادامه داد: البته در طی روز های اخیر میزان مراجعه سرپایی در 24 ساعت دو برابر شده و در یک روز اخیر بیمارستان ما 170 نفر مراجعه کننده داشته است و با توجه به نوع ویروس انگلیسی سرایت و قدرت انتقال بیماری هم بیشتر است.

رییس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: افرادی که یک بار مبتلا شدند اگر زمینه داشتند دوباره مبتلا می شوند و خیلی به این موضوع فکر نکنند که قبلا گرفتند و مبتلا نمی شوند، زیرا جهش و موتاسیون در ویروس ماهیت آن را تغییر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری بیماران کرونا در بیمارستان مسیح

افزایش دو برابری بیماران کرونا در بیمارستان مسیح