مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 03:552021-03-23پزشكي

39 بیمارستان خوزستان درگیر کرونا هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حال حاضر 39 بیمارستان استان خوزستان در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی بوده و برای بهبود بیماران تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر فرهاد ابول نژادیان دوشنبه شب در تشریح وضعیت خوزستان از نظر کرونا با اشاره به اینکه سومین پیک بیماری در این استان از بهمن ماه سال گذشته شروع شد اظهار داشت: در 14 ماه اخیر که درگیر این بیماری هستیم شاهد حمایت های مستمر وزارت بهداشت به ویژه پیگیری های دکتر نمکی بوده که روزانه 2 تا سه بار جویای وضعیت استان است و تجهیزات مورد نیاز خوزستان را فراهم کردند.

بستری یک هزار و 624 بیمار در بیمارستان های خوزستان وی عنوان کرد: اکنون حدود یک هزار و 624 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد حدود 400 بیمار در بخش ویژه، 66 بیمار اینتوبه ای و سایر بیماران در بخش های عادی حضور دارند.

اختصاص 450 تخت ویژه به بیماران کرونایی استان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در این بازه 14 ماهه مجموعا 250 تخت ویژه به بیمارستان های خوزستان اضافه شد که به موجب آن تعداد تخت های ویژه استان 2 برابر شد و الان حدود 450 تخت ویژه در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد.

وی افزود: در طی یک ماه و نیم گذشته حدود 100 تخت بیمارستانی در بخش های دیالیز و سی سی یو با حمایت های وزارت بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 بیمارستان خوزستان درگیر کرونا هستند

39 بیمارستان خوزستان درگیر کرونا هستند