مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 03:352021-03-23فرهنگي

«لوله» وارد تماشاخانه ایرانشهر می شود/ بازتولید اثری که متوقف شد!


علیرضا اجلی که سال 97 نمایش «لوله» را در تالار مولوی به صحنه برده بود قصد دارد بازتولید این اثر را از 18 فروردین در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرد.

- علیرضا اجلی که سال 97 نمایش لوله را در تالار مولوی به صحنه برده بود قصد دارد بازتولید این اثر را از 18 فروردین در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا اجلی نمایشنامه نویس و کارگردان جوان تئاتر است که نمایش لوله را در مقام نویسنده و کارگردان در بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایرانی و همچنین تالار مولوی روی صحنه برد.

به گفته این هنرمند تئاتر، از سال 95 تا 97 یعنی حدود یک سال و نیم زمان برای تمرین و تولید نمایش لوله صرف شد ولی اجراهای این اثر بعد از 16 اجرا در تالار مولوی به دلیل نوبت اجرای نمایش های دیگر متوقف شد و کار به پختگی مدنظر کارگردان نرسید.

اجلی درباره تصمیم خود برای اجرای مجدد نمایش لوله در سال 1400 به خبرنگار مهر گفت: به دلیلی زمانی که برای تمرین و تولید نمایش لوله صرف کردیم و شرایطی که برای اجرای عمومی اثر پیش آمد، تصمیم به بازتولید اثر این بار برای 28 اجرا گرفتیم.

البته اجرای جدید لوله نسخه جدیدی از این اثر با تغییراتی جزیی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لوله» وارد تماشاخانه ایرانشهر می شود/ بازتولید اثری که متوقف شد!

«لوله» وارد تماشاخانه ایرانشهر می شود/ بازتولید اثری که متوقف شد!