مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 10:452021-03-22اقتصادي

راه اندازی کوره بلند شماره یک دستاورد مهم ذو ب آهن


مدیرعامل ذوب آهن اصفهان راه اندازی کوره بلند شماره یک در سال 99 را دستاوردی مهم و ارزشمند برای این شرکت دانست و گفت: این موفقیت با همدلی تلاشگران ذوب آهنی حاصل شد و این کوره خیلی زود به تولید نرمال رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ذوب آهن، منصور یزدی زاده در اولین روز سال 1400 با حضور در بین کارکنان خط تولید این شرکت در بخش های کوره بلند، فولادسازی و نورد، از سختی های سال 99 و نتایج خوب آن گفت و اظهار داشت: اتفاقات خوب سال سخت 99 حاصل تلاش، همدلی و تعهد یکایک همکاران ذوب آهنی بود که با تمام وجود برای صنعت و اقتصاد کشور کوشش کردند.

 مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: تولید ذوب آهن اصفهان در سال گذشته، افزایش کمی در حدود 4 هزار تن نسبت به سال 98 داشت اما به لحاظ کیفی و تنوع محصولات به ویژه در تولید ریل و کلاف و سایر محصولات جدید، دستاوردهای نسبی عملکرد مطلوبی داشته باشیم و همچنین این عملکرد برای هدلینگ صدرتامین و مجموعه سهامداران رضایت بخش بود.

وی از هدف گذاری این شرکت برای دستیابی به تولید 3 میلیون تن خبر داد و گفت: اگر مشکل و مانع خاصی ایجاد نشود، دست یابی به این تولید در سال 1400 امکان پذیر است.

یزدی زاده تدبیر مقام معظم رهبری در سال جدید و نام گذاری این سال با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را همچون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کوره بلند شماره یک دستاورد مهم ذو ب آهن

راه اندازی کوره بلند شماره یک دستاورد مهم ذو ب آهن