مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 08:402021-03-22حوادث

دستگیری سارقان خانوادگی در نهاوند


جانشین انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری شش سارق که به صورت دسته جمعی و خانوادگی از مغازه های سطح شهر نهاوند اقدام به سرقت می کردند، خبر داد.

- ایسنا/همدان جانشین انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری شش سارق که به صورت دسته جمعی و خانوادگی از مغازه های سطح شهر نهاوند اقدام به سرقت می کردند، خبر داد.

ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام چند خبر مشابه از سوی مغازه داران سطح شهر نهاوند مبنی بر اینکه یک خانواده غیر بومی با مراجعه به مغازه ها از غفلت فروشنده ها سوء استفاده و اجناسی را به سرقت برده اند، گشت های ویژه مبارزه با سرقت فعال و موضوع را با حساسیت در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیم تجسس کلانتری 12 شهرستان با استفاده از امکانات سازمانی و بکارگیری شگردهای پلیسی شش سارق را حین سرقت از یکی از مغازه های سطح شهر دستگیر کردود و دو دستگاه خودروی سواری آنها نیز توقیف و مقادیر زیادی اجناس مختلف از جمله آجیل و خشکبار، برنج، انواع البسه مردانه و زنانه و.

از این خودروها کشف شد.

درویشی تصریح کرد: در بازجویی های فنی صورت گرفته از سارقان مشخص شد آنها به صورت دسته جمعی و خانوادگی و با قیافه های موجه وارد مغازه های شلوغ شده و پس از سرگرم کردن فروشنده توسط یکی از سارقان مابقی آن اقدام به سرقت کرده و از محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان خانوادگی در نهاوند

دستگیری سارقان خانوادگی در نهاوند