مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 07:102021-03-22سياسي

هیاهو بر سر کاشت «نماد اهواز» / ریشه دشمنی با نخل چیست؟


در پی کاشت نخل در سطح شهر اهواز تعدادی فعال سیاسی به منظور زیرسوال بردن عملکرد شهردار سابق و برخی نیز به علت افکار ناپسند قومی، از شادمانی مردم اهواز احساس خطر کردند و باید دید در سال های آینده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اهواز، سالهاست مردم و فعالان محیط زیست نسبت به پوشش گیاهی اهواز به ویژه گونه مخرب کنوکارپوس اعتراض داشته و معتقد ند: درختان مثمر زیادی می توان جایگزین آن ها کرد و ازآنجایی که در چند سال اخیر تاثیر مخرب کنوکارپوس بر زیرساخت های شهری مورد بحث بوده این مطالبه شدت بیشتری به خود گرفت.

در زمستان سال 98 کاشت درختان نخل در سطح شهر اهواز تحت نظارت مستقیم پژوهشکده خرما و میوه های گرمسیری با استقبال گسترده شهروندان و فعالان محیط زیستی مواجه شد و این امیدواری به وجود آمد تا تغییر پوشش گیاهی در اهواز ادامه پیدا کند.

بر همین اساس، در سال های 98 و 99 شهرداری اهواز علاوه بر درختان نخل ، گونه های مختلف نهال گل کاغذی، برهان گلی و کُنار، در بلوارها، اطراف پل ها و.

کاشت، که مورد توجه قرار گرفت.

به گفته مدیران شهرداری، با توجه به تجربه عدم رشد نهال نخل های کاشته شده در دوره کتانباف شهردار اسبق، این بار شهرداری اهواز در زمان موسی شاعری برای تضمین موفقیت در کاشت نخل تحقیقاتی را با همکاری موسسه تحقیقات خرما و میوه های گرمسیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاهو بر سر کاشت «نماد اهواز» / ریشه دشمنی با نخل چیست؟

هیاهو بر سر کاشت «نماد اهواز» / ریشه دشمنی با نخل چیست؟