مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 06:252021-03-22سياسي

دبیر ستاد حقوق بشر در جریان درخواست های زندانیان قرار گرفت


علی باقری کنی در اولین روز سال 1400 از زندان اوین بازدید کرد و در جریان دیدگاه ها و درخواست های زندانیان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی باقری کنی، دبیر ستاد حقوق بشر ایران و معاون امور بین الملل قوه قضاییه، در نخستین روز سال جدید از زندان اوین بازدید و با تعدادی از زندانیان گفتگو کرد و در جریان دیدگاه ها و درخواست های آنها قرار گرفت.

باقری کنی با اشاره به بازدیدش از این زندان در توییتی در فضای مجازی نوشت: با آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای ایرانیان عزیز، روز اول سال هزار و چهارصد به دیدار از زندان اوین سپری شد؛ با تعداد زیادی از متهمان و محکومان صحبت کردم و دیدگاه ها و درخواست هایشان را شنیدم.

باقری کنی پیشتر در جریان بازدید از ندامتگاه زنان با بیان اینکه نخبگان جامعه، به ویژه حوزویان و دانشگاهیان، مسئولیتی بزرگ در قبال باز اجتماعی نمودن زندانیان دارند، تاکید کرده بود: تعامل با زندانی و شرایط نگهداری وی نباید بر اساس جرم او تنظیم شود؛ ملاک و معیار باید بازگشت فرد به هنجارهای زندگی معمول جامعه یا به عبارت دیگر باز اجتماعی شدن او باشد.

دبیر ستاد حقوق بشر همچنین هدف از آفرینش انسان را طی کردن مسیر تکامل دانسته و تصریح کرد: هدف از مجازات حبس، محدود و محصور کردن فردی است که به دلایلی از مسیر تکامل منحرف شده و یا عاملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد حقوق بشر در جریان درخواست های زندانیان قرار گرفت

دبیر ستاد حقوق بشر در جریان درخواست های زندانیان قرار گرفت