مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 04:002021-03-22سياسي

7 اقدام اساسی مجلس در سال 99/ از قانون هسته ای تا اصلاح بودجه


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این 9 ماهی که فعالیت خود را آغاز کرده اند، اقدامات قابل توجهی در عرصه های مختلف به ویژه اقتصادی انجام دادند.

- خبرگزاری مهر ، گروه سیاست؛ زهرا علیدادی؛ هفتم خرداد ماه بود که نمایندگان مجلس یازدهم کار خود را در خانه ملت آغاز و سوگند یاد کردند که وکیل الدوله نباشند و برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی حدود 9 ماه است که فعالیت خود را در بهارستان آغاز و در زمینه های مختلف قوانین مهمی را به تصویب رسانده اند که در این گزارش به مهم ترین اقدامات آنان می پردازیم.

1- عزم مجلس برای لغو تحریم ها نمایندگان مجلس شورای اسلامی، زمانی که دیدند دولتمردان هیچ اقدامی برای رفع تحریم های ظالمانه کشورمان برنمی دارند و فقط به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا چشم دوخته اند، دست به کار شدند و طرحی دو فوریتی تحت عنوان اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران تهیه کردند.

فوریت این طرح با رأی بسیار بالایی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و پس از آن، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جلسات متعددی با مسئولان ذیربط درباره این طرح برگزار و آن را چکش کاری و آماده ارائه به هیئت رییسه مجلس کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 اقدام اساسی مجلس در سال 99/ از قانون هسته ای تا اصلاح بودجه

7 اقدام اساسی مجلس در سال 99/ از قانون هسته ای تا اصلاح بودجه