مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 12:252021-03-21اجتماعي

پخش «شادمانه» از ساعت 19 امشب در «شاد»


اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، ویژه برنامه «شادمانه» را به مناسب ایام نوروز برای دانش آموزان تدارک دیده است که از ساعت 19 امشب به مدت 15 شب از طریق شبکه «شاد» پخش می شود.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: همانطور که قبلا اطلاع رسانی کرده بودیم قرار است هر شب برنامه شادمانه از شبکه شاد برای دانش آموزان پخش شود که شامل طنز، گفت وگوهای شاد و مفرح و همچنین آیتم های سرگرم کننده است.

در این برنامه مهرداد نظام آبادی مجری پیشکسوت و جواد انصافی هنرمند پیشکسوت و همچنین دانش آموزان هنرمند که از سراسر کشور انتخاب شده اند، حضور خواهند داشت.

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در خصوص شادمانه به خبرنگار فارس گفت: شادمانه برنامه بسیار متنوعی است که دانش آموزان از استان های مختلف در رشته های فرهنگی و هنری در آن شرکت می کنند.

وی در خصوص روند انتخاب آثار دانش آموزان در این برنامه گفت: دانش آموزان در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری که دارند، آثار خود را ارائه کردند و داوران بعد از بررسی، تعدادی را برای برنامه انتخاب کردند.

رمضانی با بیان اینکه شادمانه از امشب به مدت 15 شب پخش می شود، افزود: تلاش کردیم از ظرفیت دانش آموزان به ویژه دانش آموزان مناطق محروم استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «شادمانه» از ساعت 19 امشب در «شاد»

پخش «شادمانه» از ساعت 19 امشب در «شاد»