مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-20سياسي

گره گشایی از مشکلات مردم باید مهمترین برنامه در سال جدید باشد


استاندار بوشهر با ابراز امیدواری برای برچیده شدن کرونا و رفع تحریم های ظالمانه، گفت: گره گشایی از مشکلات مردم باید مهمترین برنامه در سال جدید باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز بین برود.

وی با ابراز امیدواری برای رفع تحریم ها و کاهش مشکلات و فشارها بر مردم در سال جدید افزود: امیدواریم سال جدید سال پر خیر و برکت و پیشرفت همه جانبه برای مردم استان بوشهر باشد.

گراوند از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یکی از رویدادهای مهم سال جدید نام برد و ادامه داد: انتخابات در نظام اسلامی و مشارکت حداکثری تضمین کننده امنیت ملی است.

وی با بیان اینکه در عرصه شوراهای اسلامی مدیریت های محلی به مردم واگذار می شود گفت: مردم با هر نگاه و گرایش و دیدگاه سیاسی باید همه در انتخابات 28 خرداد 1400 شرکت کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه باید فضا را برای حضور حداکثری از سوی برگزارکنندگان انتخابات فراهم شود بیان کرد: همه باید تلاش کنند به این واجب مورد تاکید رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) عمل شود.

وی عرصه انتخابات را از مهم ترین عرصه مشارکت سیاسی اجتماعی دانست و تاکید کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند سال 1400 را به سال ناامیدی برای دشمنان و امید آفرینی برای مردم تبدیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از مشکلات مردم باید مهمترین برنامه در سال جدید باشد

گره گشایی از مشکلات مردم باید مهمترین برنامه در سال جدید باشد