مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-20سياسي

تصویب آب رسانی به غیزانیه فارس در بودجه 1400


نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس از تصویب طرح انتقال آب از سدسلمان فارسی به مناطق علامرودشت، خیرگو، چاهورز و بیرم در بودجه 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، حالا دیگر کمتر کسی است که داستان تشنگی مردم جنوب فارس را نشنیده باشد.

قصه پرغصه ای که سالها است تکرار می شود و مرهمی برای درمان آن نیست.

اما فریاد عطش در مناطق چهارگانه بیرم، چاهورز، خیرگو و علامرودشت واقع در شهرستان های لامرد و لار بلندتر از سایر مناطق است؛ به گونه ای که در رسانه ها از آن با عنوان غیزانیه فارس یاد می شود و البته خشکسالی های اخیر هم بحران کم آبی را بیش از پیش تشدید کرده است.

مسئولان در تمام سال های اخیر برای حل این مشکل زحماتی کشیده اند، اما شیرین کردن کام 70 هزار نفر از ساکنان این مناطق، نیازمند یک راهکار اصولی است تا در درازمدت مردم آب پایدار داشته باشند.

  سیدموسی موسوی در همین راستا اظهار داشت: از ابتدای ورود به مجلس، پیگیری پروژه و استان فارس را دور یک میز جمع کردیم هر چند هماهنگی همه این افراد کاری سخت بود و معاون وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، رییس کمیسیون عمران مجلس، استاندار فارس، معاون عمرانی و معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل آبفا فارس و مدیرکل آب منطقه ای استان از جمله افرادی بودند که در این نشست حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب آب رسانی به غیزانیه فارس در بودجه 1400

تصویب آب رسانی به غیزانیه فارس در بودجه 1400