مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-20سياسي

قدردانی استاندار خوزستان از دو زوج اهل غیزانیه به دلیل لغو جشن عروسی


استاندار خوزستان با حضور در بخش غیزانیه اهواز از دو زوج ساکن در این بخش که برای پیشگیری از شیوع کرونا جشن ازدواج خود را لغو نموده بودند قدردانی کرد.

- قدردانی استاندار خوزستان از دو زوج اهل "غیزانیه" به دلیل لغو جشن عروسی ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با حضور در بخش غیزانیه اهواز از دو زوج ساکن در این بخش که برای پیشگیری از شیوع کرونا جشن ازدواج خود را لغو نموده بودند قدردانی کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی در این دیدار که امروز به مناسبت حلول سال نو انجام شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و حلول سال نو گفت: معمولا شناسایی افراد مبتلا به کرونا امکان پذیر نیست مگر اینکه از فردی تست گرفته شده باشد و نتیجه آن مثبت باشد که آن فرد جداسازی و قرنطینه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اما در بسیاری از مجالس افرادی که دور هم جمع می شوند، مشخص نیست که افراد مبتلا چه کسانی هستند و این افراد موجب ابتلای دیگران می شوند و می توانند در این مراسم به تعداد زیادی از افراد ویروس را منتقل کنند.

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: یک جشن ازدواج که هدف آن جشن و شادی است پس از دو هفته می تواند موجب ابتلای صدها نفر و مرگ ده ها نفر شود و جشن ازدواج را به عزایی بزرگ تبدیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی استاندار خوزستان از دو زوج اهل غیزانیه به دلیل لغو جشن عروسی

قدردانی استاندار خوزستان از دو زوج اهل غیزانیه به دلیل لغو جشن عروسی