مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-20سياسي

تعداد بانوان ثبت نام کننده در انتخابات شوراها 1400 قابل توجه نیست


معاون عمرانی استانداری تهران با ابراز نگرانی از پایین بودن نسبت بانوان در ثبت نام های ششمین دوره شوراهای شهر گفت: نگرانی که وجود دارد این است که تعداد بانوان قابل توجه نیست درحالی که معتقدم حضور 50 درصدی در شوراها باید توسط بانوان محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون عمرانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه شوراها تبلور جمهوریت نظام هستند گفت: عملکرد شوراهای استان تهران در دوره پنجم قابل قبول و قابل دفاع بوده است.

عبدالرضا چراغعلی در تشریح نقش و جایگاه شوراها در کشور و ضرورت آنچه که باید در ششمین دوره شوراهای شهر مورد توجه قرار بگیرد گفت: شورا در قانون اساسی در اصول مختلفی مکرر به عنوان یکی از ارکان تصمیم گیری شهری و روستایی مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

هرچند که به دلایل مختلفی از جمله جنگ تحمیلی تشکیل شوراها تا سال 1376 ممکن نشد اما بی تردید شوراها اثرگذاری بسیاری دارند.

وی افزود: در هریک از دوره های شورا افرادی آمده اند که موثر بوده اند اما به دلایل مختلف برخی افراد خوش سابقه از حضور در این عرصه و رقابت برای حضور در شوراها فاصله گرفته اند؛ در حقیقت افرادی که امروز باید برای کمک به شهر ها در این عرصه حضور داشته باشند کنار رفته و حضور پیدا نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بانوان ثبت نام کننده در انتخابات شوراها 1400 قابل توجه نیست

تعداد بانوان ثبت نام کننده در انتخابات شوراها 1400 قابل توجه نیست