مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 17:352021-03-19سياسي

ضربه خوردن اقتصاد مردم ناشی از بی تدبیری مسئولان است


ضربه خوردن اقتصاد مردم در دوران کرونا، بیشتر ناشی از بی تدبیری های مسئولان بوده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه سردرود گفت: ضربه خوردن اقتصاد مردم در دوران کرونا، بیشتر ناشی از بی تدبیری های مسئولان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه های آخرین نماز جمعه سال 99 سردرود، با اشاره به شروع قرن جدید و آغاز سال 1400 شمسی، گفت: این تغییر قرن یک تلنگری است مبنی بر این که این دنیا محل رفتن و فانی بوده و ماندنی نیست، در واقع آنچه که ماندنی خواهد بود، خوبی و خیر است که انسان از خود به یادگار می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تاکید کرد: سال 99 با بیماری کرونا شروع شد و در کشور ما هم این بیماری در همه زمینه ها از جمله اقتصاد، فرهنگ و نمازهای جماعت، عزاداری های حضرت سیدالشهدا و دیگر ائمه معصومین (ع) تاپیر گذاشت و عموم مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرد که تاکنون در تاریخ بی نظیر بوده است.

وی با اشاره به مدیریت رهبر معظم انقلاب در این دوره پاندمی کرونا، گفت: کمک های مردمی و مواسات که یکی از ابتکارات رهبری بوده و با همکاری مردم عزیز کشور به بهترین وجه اجرا شد، نمونه ای در اروپا و دیگر کشورهای جهان وجود نداشته است و حتی گاه هم عکس این عمل انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه خوردن اقتصاد مردم ناشی از بی تدبیری مسئولان است

ضربه خوردن اقتصاد مردم ناشی از بی تدبیری مسئولان است