مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-19سياسي

راه حل مشکلات اقتصادی در خود ایران است


امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره آمریکا افزود: راه حل مشکلات اقتصادی در خود مملکت ایران است آمریکا تغییر نکرده و نمی کند همانطور که در این 42 سال تغییری در آن به وجود نیامده و  فقط با پوشش مخملی وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام والمسلمین علی اکبریان در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در انتخابات سال آینده با حضور حداکثری خودشان باری دیگر مشت محکمی بر یاوه گویان و دشمنان این مرز و بوم خواهند کوبید.

وی بیان کرد: امروز آمریکا توانایی برگزاری یک انتخابات درست را ندارد که اگر بنا باشد بدترین انتخابات در دنیا مثال زده شود انتخاباتی که آمریکا برگزار کرده نمونه بی نظیر آن است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به مناسبت های مختلف هفته آینده گفت: سوم فروردین سالروز تاسیس حوزه علمیه قم توسط آیت الله حائری یزدی است حوزه ای که در ادامه مسیر انقلاب جانانه نقش ایفا کرد و شخصیتی مثل حضرت امام را در دامان خود پرورش داد.

وی افزود: امسال با همه فراز و نشیب هایی که دارد در حال اتمام است و همه ما باید توجه کنیم که یک سال از عمر گرانمایه ما از دست می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مشکلات اقتصادی در خود ایران است

راه حل مشکلات اقتصادی در خود ایران است