مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-19سياسي

انتقاد از برخی ادارات تنگستان در برخورد با ارباب رجوع


بعضی ادارات در برخورد با ارباب رجوع اخلاق خدمتی را رعایت نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: برای برداشتن گام های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت واز تجربه های گذشته درس گرفت اگر این را مد نظر قرار دهیم.

وی افزود: باید در این چهار یا هشت سال بررسی و تحلیل شود که اقتصاد کشور ضعیف شده و تفکری انتخاب شد که اعتقادی به اقتصاد مقاومتی نداشته و به جای اعتمادش به جوان و استعداد ایرانی تکیه بر خارج بود، قطعاً بدانید در این انتخاب اشتباه کردید.

امام جمعه شهر اهرم بیان کرد: اگر از شناخت گذشته و عملکرد جریان های سیاسی غافل شویم دروغ ها جای حقیقت خواهند نشست و در آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهیم گرفت که یکی از تهدیدها، جریان فکری حمایت تمام قد از سبک زندگی غربی که به عنوان سند 2030 معروف است.

وی افزود: جوانان، نوجوانان و خانواده ها باید بدانند که این سند که برای سال 2030 ترتیب داده شده به این زمان ختم نخواهد شد و سال های 2040 نیز طراحی شده است همانطور که برجام یک بر بعضی تحمیل کردند به دنبال برجام دو، سه و بیشتر بودند و هستند.

پهلوزاده ادامه داد: اگر می بینیم به تعالی و رشد جمعی تمدنی که مد نظر قرآن و اسلام بود، نرسیدیم به خاطر غلبه این نوع تفکری است که بیش از سی سال است زمام امور اجرایی کشور به دست گرفته و آزادانه عمل می کنند و ادعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از برخی ادارات تنگستان در برخورد با ارباب رجوع

انتقاد از برخی ادارات تنگستان در برخورد با ارباب رجوع