مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-19اقتصادي

قبل از صدور بلیط از سلامت مسافران مطمئن می شویم


قبل از صدور بلیط، کدملی مسافر را می گیریم و از طریق سامانه سلامت وزارت بهداشت، وضعیت سلامت آن ها بررسی و در صورتی که مبتلا به کرونا نباشند، - بلیط آن ها صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، داریوش امانی، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: قبل از سفر شرکت های حمل و نقل مسافر و رانندگان ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانند گندزدایی و ضد عفونی کردن ناوگان هستند و فروش بلیط براساس 50 درصد ظرفیت باید انجام شود.

در طول سفر رانندگان نیز با توجه به سامانه سپهتن، الزامات ایمنی را باید رعایت کنند که این الزامات شامل سرعت مجاز و عدم سبقت غیرمجاز است.

وی افزود: در طول سفر هم مسافران باید نکات بهداشتی را رعایت کنند و حتماً ماسک بزنند و رانندگان به مسافرانی که نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند تذکر دهند.

در صورتی که مسافران تخلفی از رانندگان دیدند مانند رعایت نکردن الزامات بهداشتی و سوار کردن مسافر در میانه راه، از طریق سامانه جامع 141 اطلاع رسانی کنند.

امانی ادامه داد: در پایانه های مسافربری هم اگر شرکت های حمل و نقل تخلف می کنند کمیسیون های ویژه در پایانه ها مستقر کردیم و دفاتر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز باز است تا به مشکلات و تخلفات رسیدگی و آن را برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل از صدور بلیط از سلامت مسافران مطمئن می شویم

قبل از صدور بلیط از سلامت مسافران مطمئن می شویم