مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 01:452021-03-18سياسي

احتمال بروز موج جدید کرونا در هفته سوم فروردین/سوغات مسافران در بازگشت به پایتخت


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با تاکید بر اجتناب از سفرهای نوروزی، گفت: بیشترین خوشه های شکل گیری ویروس انگلیسی در مناطق مرکزی، - جنوبی و قسمتی از شرق تهران مشاهده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: هم اکنون حال 168 بیمار وخیم است و 39 بیمار نیز به دلیل وخامت اوضاع و بدحالی به دستگاه تهویه مصنوعی متصل شدند.

زالی با بیان این مطلب که خوشه های شکل گیری کرونای انگلیسی تقریباً در همه بخش های تهران مشاهده شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین تمرکز ویروس جهش یافته در مناطق مرکزی، جنوبی و قسمتی از شرق تهران مشاهده شده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به چرخش سریع ویروس جهش یافته در 29 استان کشور از شهروندان تهرانی خواست اکیداً از سفر اجتناب کنند.

به گفته وی، شهروندان تهرانی در صورت سفر به نقاط مختلف کشور در معرض ویروس جدید و سویه های مقاوم قرار می گیرند و هنگام بازگشت کلکسیونی از سوش های مختلف را به ارمغان می آورند.

هرچه میزان سفر کاهش یابد احتمال بروز موج بعدی بیماری در هفته سوم فروردین کاهش می یابد.

زالی با توجه به چرخش ویروس جهش یافته و سویه های مقاوم و جدید ویروس در اقصی نقاط کشور، سفر در ایام تعطیلات نوروز را بسیار خطرآفرین برشمرد و به همشهریان تهرانی مجدداً توصیه اکید کرد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بروز موج جدید کرونا در هفته سوم فروردین/سوغات مسافران در بازگشت به پایتخت

احتمال بروز موج جدید کرونا در هفته سوم فروردین/سوغات مسافران در بازگشت به پایتخت