مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-18سياسي

ایده هایی که پدیده می شوند/ کارآفرینی با الهام گرفتن از دنیای کودکی


ایمان مرزبان یکی از هزاران هزار جوان پرتلاشی است که با دنیایی از آرزوهای بزرگ وارد عرصه تلاش و فعالیت شد وی از سال 89 این شرکت دانش بنیان را ثبت کرد و فعالیتش از سال 92 شروع شد و در سال های 97، - خبرگزاری فارس مازندران ـ زهرا طاهری پرکوهیدنیای کارآفرینی حرف های زیادی برای گفتن دارد، اول از همه اراده ای محکم می خواهد و اینکه فرد با وجود مشکلات و ناملایمات مایوس نشود بلکه با اراده ای محکم تر به مسیرش که همان موفقیت است ادامه دهد.

 تا همین چند سال پیش شغل ایده آل مورد تصور افراد پشت میزنشینی بود اما کارآفرینان با اتکا به مهارت و استعدادهای خود توانستند این سد را شکسته و با پشتکار فراوان کسب و کاری راه بیندازند تا چرخ زندگی خود و حتی بسیاری از کارگران بچرخد.

البته افراد زیادی هستند که رویای کارآفرین شدن را در سر دارند ولی موفقیت در این راه در انتظار افرادی است که نه تنها بعد از اولین شکست ناامید نشده و دست از تلاش برندارند بلکه با پشتکار به تلاش بیشتر ادامه دهند.

برخی موفقیت را خیلی سخت و بعضی نیز خیلی آسان می بینند ولی موضوع مهم در این زمینه خواسته، تلاش، عزم و اراده کافی است که این موضوع را می توان در کارآفرینان موفق دید؛ باوجود اینکه فعالیت خود را از نقطه صفر شروع کردند ولی عزم و اراده آنان را به موفق ترین افراد تبدیل کرد که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده هایی که پدیده می شوند/ کارآفرینی با الهام گرفتن از دنیای کودکی

ایده هایی که پدیده می شوند/ کارآفرینی با الهام گرفتن از دنیای کودکی